Vadå nationaldagen?

Japp, idag är det nationaldagen om någon har missat det.
Jag har och tänker inte fira den på något speciellt sätt.
Vi drog oss ner mot stan och stötte av misstag på lite fina FRO och HV människor.
Men störts var väll musikkårens lilla parad.

Nu kanske jag skulle skriva något fint om varför man firar nationaldagen men really, jag orkar inte.

Istället ska jag skriva lite om hur det ser ut dem kommade dagarna/veckorna.

Blir nog kanske till och med tid till en herrans massor av inlägg.

7 Juni -  Möte med Karin och föräldrar.

10 Juni - Skolavslutning med Gröna lund efter det.

11 Juni -  Trosa marknad där man kanske till och med får träffa Simon.

15 Juni - Kanske Gröna Lund med Ronja, Peter och Emilia. Kolalr då på Gogol Bordello.

22 Juni - Hasselluddens Yasuragi med familjen.

Det är ungefär vad jag vet om mitt liv nu.

Jag lär få en halvinneboende Ronja här tillslut i sommar.
Ganska nice faktiskt.

Hmm. Vad ska jag skriva om?

JAA!! Slutövningen.

Hade ju slutövning senaste gången jag skrev.

Var faktiskt riktigt nice.

Här kommer en bild på vårat gäng (Y)




Ja, det var väll allt jag hade att skriva.
Ni får gärna skicka förslag på ämnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0