Fuck calm, Brittana IS ON!


VARNING! DETTA INLÄGG INNEHÅLLER MIG FANGASMANDE ÖVER BRITTANA EFTERSOM DET NYA AVSNITTET KOMMER IKVÄLL.
ÄR DU INTE GLEEK ELLER HOMOFOB SÅ REKOMENDERAR JAG TILL ATT VARA FÖRSIKTIGT VID LÄSANDE ELLER ATT INTE ALLS LÄSA OCH KOMMENTERA DIREKT!





Good evening
my little minions.

So, om man känner mig så vet man att jag är en...*trumvirvel*... GIANT GLEEK!!!!!!!
Alla tycker inte om det faktumet att jag hellre sitter inne hela dagen och tittar på Glee istället för att vara ute i -det groteska- samhället och är social.

Jag har nu ett antal gånger fått frågan "Vad ser du i den serien egentligen?".
Well, let me put it this way.
VAD ÄR DET DU INTE SER I DEN SERIEN?
Okey, det är ju inte direkt så jag säger det men ja, Me, Myself and Matt pratar ibland med oss själ--- Varandra.
Jag skulle antagligen mer säga något sånt här; "Vad jag ser i Glee? Well, musiken, Brittana, dramat, Brittana, Brittana, Klaine, Brittana, de olika story linesen, Brittana, Och du, nämde jag BRITTANA.

So,
Brittana är ju far from ända skälet till varför jag ser serien men god dem tjejerna kommer förstöra mitt liv.
Jag mennar, KOLLA PÅ DEM!
*Inser att jag har byt dator och har NADA Brittana bilder, skäms och frå total panik, skaffar ett par stycken och lugnar ner mig lite*



SÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖTTTAAAAAAA :3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3:3


Okey, men för dem som är lite ny till hela det är hur man "shippar" folk.
Det är helt enkelt att man tycker dem passar ihop, eller för all del är tillsammans.
Det är att "shippa" ett par.
Men dethär med namn då?
Ja, Brittany och Santana blir BRITTANA.
Som, Finn och Rachel blir FINCHEL etc.

Jag tänkte också att jag skulle introducera er till deras historia men känner att det får bli till någon annan dag om änns någonsin.

Well, min lilla fangasm är över för den här gången.
Men jag kommer tillbaka efter jag har sätt Pot o' gold, som är det nya avsnittet då spoliernasna säger...Well, Det får ni ta reda på :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0