Mina intressen? Som i typ...Hobby?

Goddamit already? Fuck, fuck, fuck. Santana thought to herself. She couldn't believe it was already morning, it felt like she'd only just closed her eyes to go to sleep. Pulling the covers over her head, she waited for Brittany to be the responsible one to turn off the alarm. After a moment, the alarm was still blaring. Santana flipped around to complain to Brittany but found that the bed was empty. In her wife's place lay a note.

I didn't want to wake you, but I got called in the city for an emergency. One of the dancers broke his ankle so we have to screen for a replacement

-Sweet lady kisses, your B

                                                                                   ~ ur Going Home av sfdc



                                               ~ BtVS Cast; We r who we r av InThereTriumphDie



So well.

Jag fick frågan; Vad har du för intressen då?
För ett par dagar sen och kunde inte annat än att ställa mig frågan som rubriken säger.
Mina intressen? Som i typ...Hobby?
För det är så här mina kära vänner, jag har inga normala intressen som någon sport eller liknande.
Jag spenderar mina kvällar, helger och lov med att läsa fanfics och att titta på youtube videos.
Jag älskar det.

Första texten är från en fanfic som heter Going home som jag gott kan rekommendera för Brittana shipers eller folk som bara helt enkelt gillar Glee (Länk:http://www.fanfiction.net/s/7156164/1/).
Jag har fått något ordentligt för just Brittana fanfics.

Videon är en Buffy video.
Jag har fått något ordentligt för Buffy videos nu.

Jag gör det här inlägget mest för att jag inte har något annat skriva om men också för att, well, ni borde börja läsa fanfics och titta på youtube videos med mig.

Nästa ämne anyone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0